feest
babyborrel - kraamfeest
babyshower
bar mitswa - bat mitswa
bedrijfsfeest
carnaval
communiefeest
doopfeest
examenfeest
familiefeest
feestartikelen
halloween
housewarming
jubileumfeest
kerstfeest
kinderfeest
moederdag
nieuwjaarsfeest
pasen
pensioen - vut
sinterklaasfeest
taart
vaderdag
valentijnsdag
verjaardagsfeest
verlovingsfeest
vrijgezellenfeest

feestkaarten - uitnodigingen
leuke feestkaarten

feest plaatjes
leuke feest plaatjes

feestartikelen
verjaardag feestartikelen
goedkope feestartikelen
abraham feestartikelen
sarah feestartikelen
carnaval feestartikelen
halloween feestartikelen
sinterklaas feestartikelen
kerst feestartikelen
leuke kerstartikelen
feestartikelen kinderfeestjes
ballonnen



leuke feest tips
leuke babyshower tips
leuke kinderfeest tips
leuke geboorte tips
1001 tips voor feestjes TIP!
verjaardag abraham
verjaardag sarah
jubileum tips
huwelijksjubileum
goedkoop trouwen
trouwtips
leuke verjaardag tips
leuke verjaardag
verjaardagwijzer
halloween paradijsje
sinterklaas paradijsje
kerst paradijsje
halloween tips
1001 sinterklaas
leuke sinterklaas tips
leuke kerst
1001 kerst

feestelijke gedichten
verjaardagsgedichtjes
1001 verjaardagsgedichten
trouwgedichten
geboortegedichtjes
geboortegedichtjes en meer
feestgedichten plaatjes

feest teksten en zinnen
feest teksten
leuke kaart teksten
kaart teksten
leuke zinnen
mooie zinnen
leuke teksten
mooie teksten
tekstjes
spreekwoorden en gezegden



Leuke trouwtips, leuke ideeen en tips voor een trouwfeest, trouwfeest organiseren, huwelijksfeest, bruiloft, trouwdag.

Het mooiste feest, de mooiste dag van je leven vier je op de dag dat je gaat trouwen. Trouwen met de man van je dromen, in een prachtige trouwjurk, met je familie en beste vrienden om je heen, een prachtige trouwdag en een geweldig feest. Ver voor je trouwdag ben je vast al druk met de voorbereidingen. De trouwjurk moet gekocht, uitnodigingen uitgezocht, een mooie feestlocatie bezocht, het vervoer geregeld, de gastenlijst gemaakt, bruidstaart geproefd en nog veel meer.

Bekijk hier de leukste trouwkaarten

Niets is leuker dan het bedenken en organiseren van je trouwfeest maar het vergt ook veel tijd. Zie je tegen de organisatie op of weet je niet precies hoe je het aan moet pakken dan kun je altijd om hulp vragen. Wil je liever een professional inschakelen dan kun je een weddingplanner inhuren. Het lijkt misschien een hele uitgave maar vergeet niet dat een bruiloft plannen veel tijd kost, misschien moet je er zelfs dagen voor vrij nemen. Een weddingplanner kan je veel werk uit handen nemen en weet meestal ook de leukste adressen en trouwideeŽn.

Leuke cadeaus om te geven aan een bruidspaar vind je hier


Trouwfeest ideeŽn

Het is leuk om voor een thema te kiezen omdat je dan alles binnen dat thema kunt decoreren en aankleden. Veruit favoriet is een strandthema maar er zijn veel meer leuke feestthema's. Je favoriete vakantieland, een kasteelhuwelijk, de jaren '50, een landelijk thema of je favoriete feestdagen. Trouw je rond de kersttijd dan kun je dit als thema gebruiken of rond de Pasen een trouwfeest met de vrolijke kleuren en pasteltinten van de lente.

Hier vind je meer leuke themafeesten.

Maak je eigen droomfeest van deze speciale feestdag.

Begin vroeg met het zoeken naar een leuke feestlocatie. Veel populaire feestlocaties zijn minstens een jaar van tevoren volgeboekt. Hoewel je trouwfeest nog ver weg lijkt, een jaar voor de trouwdatum beginnen met de voorbereidingen is niet te vroeg maar vooral slim. Het geeft je alle tijd en mogelijkheden om een prachtige feestdag van te maken.


Trouwfeest organiseren, begin de organisatie van je huwelijksfeest met het bepalen van jullie budget. Alles wat je wilt organiseren moet binnen dit budget vallen. Bedenk hoeveel gasten jullie uit willen nodigen en verdeel de gastenlijst gelijk in dag- en avondgasten. Zoals we al schreven, ga daarna als eerste op zoek naar een leuke trouwlocatie.

Mooie en romantische decoraties voor je trouwfeest kun je hier bekijken.

Dan wordt het tijd voor de bruidsjurk, sommige bruiden kunnen in de eerste bruidsmodezaak al hun droomjurk vinden, anderen hebben daar veel meer moeite mee. De trouwfotograaf moet geregeld worden en eventueel nog een aparte trouwvideograaf. Dan wil je natuurlijk ook muziek op je trouwfeest, ook populaire bands en dj's zijn maanden van tevoren volgeboekt maar misschien kun je ook je eigen muziek regelen. Ongeveer 6 tot 8 weken voor het trouwfeest moeten de uitnodigingen worden verstuurd. Zo weet je zeker dat iedereen tijd maakt voor het geweldige trouwfeest dat je organiseert.

Leuke trouwcadeau tip, hier vonden we originele oorkondes voor het bruidspaar.


home
© feest-feesten-feestje.nl - leuke trouwtips, leuke tips en ideeen voor een trouwfeest